Profilaktyka
Stomatologiczna

Podstawa zdrowego i pięknego uśmiechu…

Regularne wizyty w naszej klinice  i korzystanie z zabiegów profilaktycznych pozwala na zachowanie własnego zdrowego uzębienia, a tym samym pięknego uśmiechu do późnej starości. Dbając o zdrowy i piękny uśmiech naszych pacjentów kładziemy duży nacisk na profilaktykę uzębienia i jamy ustnej.

Systematyczne zabiegi profilaktyczne wykonywane w gabinecie stomatologicznym odgrywają ogromną rolę w zapobieganiu próchnicy, chorobom przyzębia oraz innym chorobom zębów i jamy ustnej. Zapraszamy i przypominamy pacjentom, o profilaktycznych wizytach przynajmniej raz w roku.

Właściwa profilaktyka pozwala na eliminację przykrego zapachu z ust, zmniejsza przebarwienia (od papierosów, kawy, herbaty, itp.) i zapewnia poczucie świeżości.

W ramach profilaktyki stomatologicznej naszym pacjentom oferujemy:

– usuwanie kamienia nazębnego,
– likwidowanie nadwrażliwości,
– usuwanie osadu – piaskowanie,
– fluoryzację – lakierowanie zębów,
– lakowanie.

Zabiegi, które są wykonywane podczas wizyt profilaktycznych, maja również na celu przeciwdziałanie rozwojowi bakterii powodujących powstawanie kamienia czy paradontozie. Skaling, czyli zabieg usunięcia kamienia nazębnego – przeciwdziała paradontozie. W naszej klinice wykonywany jest przy pomocy specjalnego urządzenia ultradźwiękowego, nie powoduje uszkodzenia szkliwa.

Kamień tworzy się ze związków mineralnych zawartych w ślinie, a jego powstanie może mieć różną intensywność u poszczególnych osób. Kamień zawiera liczne bakterie odpowiedzialne między innymi za przykry zapach z ust, a zła higiena znacznie przyśpiesza jego powstawanie.

Czas, którzy jest dedykowany na wizyty profilaktyczne w naszej klinice pozwala na cieszenie się pięknych uśmiechem i samopoczuciem przez naszych pacjentów.

Aby termin wizyty był wiążący,
musi zostać potwierdzony przez Gabinet!